trög lördag!

viken trög början på min lördag det har varit, har nog aldrig varit så här rastlös!
har precis ätit och snart ska jag vara med Lola. :)
tror jag ska ut med hundarna nu, behöver frisk luft!
har sån otrolig huvudvärk idag!
migrän nästan,!! :(

på tisdag börjar skolan och på måndag börjar barngympan och så börjar äntligen cheerledingen!
känns skönt att börja skolan igen, man får träffa kompisar och man ligger inte till 12 varje dag utan man går upp och gör något vättigt ;)
tror jag får börja vända tillbaka dygnet nu, har gått och lagt min kl 1-2 och vaknat 12, nästan varje dag så får väll börja lägga min i tid nu så jag vaknar någon gång!:) hihi

ses senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0