gudtjänst och badhuset!

heejsan :D
igår sov jag ju över md lola, ( hos mig )
vi bastade och satt mycket vi datorn, vi träffade också min syrras kille och hans kompis vid 11 :)
vi somnade vid 3 kanske, vi hade jätte kul!
idag vaknade vi 10 för jag skulle på gudtjänst i kyrkan kl 11,
när gudtjänsten var klar kl 12 så följde jag lola till bussen,
precis när vi kom till busshållsplatsen så kom bussen,
lola hade inte hunnit skicka sms så vi fick vänta en halv timme på bussen....
vid 3 åkte bestämmde jag & carolin oss för att vi skulle åka till badhuset,
 vi hade bestämmt oss för att simma 3 km,
men vi simmade bara 2 km på 40 minuter...
för vi ville´vara lite i äventyrsbadet.
kom hem vid halv 7 för vi fick gå hela vägen hem
( hade inga pengar på mitt buss kort )
nu äter jag kladdkaksmuffins och mjölk :)
ska gå och lägga mig itid idag för jag måste vända på dygnet...
ses senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0