min söndag!

hejhej :)
tänkte berätta om min dag nu :)
vaknade kl 7 för att packa om äta frukost och fixa mig :) han kolla lite på disney också ;)..
sen bar det iväg mot maxi för jag och sara ( min syster) skulle köpa tidningar som vi skulle läsa på bussen på vägen hem, efter vi hade varit på maxi så gick vi till bowlinghallen för att möta upp några för att vi skulle kolla när simon spelade :) vi fick gå när det va sista kvarten för det va super kallt i is hallen, men jag tror att hans lag förlorade ( troja ) och jag tror hv71 van för dom ladde med typp 5 mål så ja..
efter det så gick vi till bowlinghallen snabbt för att säga hej då till pappas kompisar och sen va vi tvungna att skynda oss till bussen :)
fick sita och vänta i 20 min på att busen skulle komma :( visst är alltid alla bussar mins 10 min försenade varje gång man ska åka? :O det dissas oss mig...
när vi kom hem lagade vi pyttipanna som vi skulle ta med oss till vår tränare när vi skulle till henne,
vid 20 i 3 så hämtade julia oss för vi skulle åka tillsammans ditt, när vi kom fram kollade vi på en cup som hennes förra lag hade varit med i.. sen så prövade vi vilket smink vi skulle ha på oss på uppvisningen när vi hade gjort det va kl ca halv 6 så då va vi tvungna att snabba oss ut för att springa till träningen.. det va jätte skönt att springa när det va kallt för man blev inte svättig och jag orkade mer för värmen tog inte kol på en XD...
när vi kom fram till arenan så började vi att träna på vårt numer och sen när det va 3 kvart så gjorde vi volter och tränade handvålt :) nu är jag hemma och ska snart äta  :)
skriver mer strax puss så länge :)

tänkte lägga in lite bilder sen helgen med blir inte många men det blir några jalle fall :) 
(bilderna är tagna med mobilen)


halsband från kapphal 30 kr på rean.

ett hals band från kapphal 30 kr på rean.

bild på min utomhus

Kommentarer
Postat av: sandra

söt bild :D

2010-12-03 @ 10:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0