god natt?

nu har jag precis duschat och funderar på att gå och lägga mig,
måste upp tidigt imon för ska åka med mamma till skolan för det är ju jätte halt ute...
åå just det, idag när vi va på väg hem från cheerledingen så trillade sara med cyklen på isen och slog i huvudet i trottoar kanten och jag blev så rädd för hon svimade i typp 6 sek och jag fick en bild i huvudet av en tjej som jag hade sätt på en film som spräckte skallen i två bitar mot en betongkant! blev så rädd..
åå haregud skackar när jag skriver om det nu, blev så rädd..
men hon mår bra hon har bara lite ont i huvudet :(
så akta er nu när ni cyklar för det är jätte halt!! :/

god natt♥

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: aha okej va skoj!!:D

2010-11-24 @ 22:42:46
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0