blowling!

hejsan,
är hos pappa nu,
kom igår men har inte haft tillgång till data så det va därför jag inte skrev igår eller la in bilder...
har ingen sladd till mobilen här så bilder kommer när jag kommer hem imon :)
ska ta 11:55 bussen hem till halmstad för vi skulle ha terori hemma och vår tränare sen så skulle vi jogga till träningen och träna och kolla på hennes föra lag när dom vissar upp sitt numer :)
det ska bli jätte kul!
nu ska jag bowla sen ska vi hem och lagga chicken nuggets :) ( stavning )
sen ska vi nog åka lite pulka med :) det har vi redan gjort idag med det är så kul så vf inte göra det igen ;)
man blir ju aldrig för gammal för att åka pulka !...
vi ses imon när jag kommer hem
bye bye & kram♥

ps: är inte snö härligt?
jag älskar det ;)

Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' ja visst är han :)

2010-11-28 @ 11:04:05
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0