snart nyår!

halloj!
ska snart kolla på sista programmet av bonde söker fru, spelade in det för va tvungen att äta lite...
tog bussen kl halv 1 så skulle lola hoppa på den bussen med fast vid henne då,
men så klart så är hon så klumpig så fick hon missade bussen så att jag fick sita och vänta i stan på henne i tre kvart..
som tur va det inte lika kalt idag som det har varit alla andra dagarna!
när Lola äntligen kom på gick vi först in på bikbok där jag köpte en sommar thirt med blommer på, gick runt i alla affärer och sen åt vi på donkan, skulle ta bussen hem, men om vi gick tilll stationen så skulle vi få vänta där i en halv timme så vi gick till stadium istället för jag hade presentkort där, köpte också en blå kofta från stadium för 149:-,
bild på det kommer senare :)
nästan alla kläder på bikbok va helt smutsiga och äckliga efter att dom hade legat på golvet och folk hade inte brytt sig om att ta upp dom utan bara trampat på dom och gått vidare:O
vet att det inte är kundernas uppgift men man kunde ju sagt till eller något liknande!!
när vi va klara i stan vid halv 5 så tog vi bussen till e-stop och kollade lite, hittade ingeting :/
tror jag ska sticka in till stan snart igen för då har dom lagt ut nya kläder på rean...
imon har jag ingen anning om vad jag ska göra tror jag ska slappa hela dagen för har haft ont i huvudet nästan hela veckan :(
bara två dagar kvar på 2010!
har inte tänkt så mycket på det, men jag måste komma på mina nyårslöften nu!!
ses senare!!
puss & kram♥


jag utan smink och i min nya blå kofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0