slutet på 2010!

hejsan,
jag och lola kollade på film igår och bakade kladdkaka och smällde smällare! super kul hade vi, älskar dig bästa vän!♥
när jag kom hem från Lola vid halv 10 så firade vi med champanj för att Carolin min stora syster ska vara med sina kompisar ikväll och inte följa med till kusinerna.
jag skulle egentligen inte heller följa med till kusinerna för jag skulle vara med kompisar, men så blev det tyvärr inte :/
när vi hade firat färdigt så satte jag på en film "boy and girl thing" men jag va så trött så somnade:P
idag skulle vi egentligen åkt till IKEA för att köpa grejor till köket,
men vi ska dit nästa fredags kanske,
just det , vi ska till gekås på söndag, va rätt länge sen jag va där och jag ska köpa:

• planbok
• underkläder
• påslakan
• halssjal
• fodral/datorväska till min dator
• parfym
• hårspray

det va typ det, men man kommer ju alltid på mera när man är där eller hur? :)
nu ska jag föna håret sen så ska jag gå ut med hundarna kanske,
ses senare puss&kram♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig också sötnos <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-12-31 @ 13:29:57
Postat av: Anonym

/ lola <3

2010-12-31 @ 13:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0