nu är julen över :(

nu är julen över, nu längtar man till nyår istället!
tror jag ska fira nyår hos mina kusiner...
har ju inte skrivit sedan den 23 så får uppdatera nu..
på jul afton så hämtade pappa oss kl 11 ungefär för vi skulle köpa dom sista julklapparna till farmor och farfar, micke och uffe och annika!
när det va klart körde vi till skåne och firade jul:)
vi kollade på kalle anka och åt god julmat!
sen va det äntligen dags att dela ut julklapparna!
fick presentkort på väla ( ett stort shoppingcenter i skåne, det ligger precis jämte Ikea) fick handla i vilken affär jag ville...
sen fick jag ett armband från tomas sabo, pengar locktongs packet och ögonskuggor...
kommer bild på det neranför!
dagen där på så åkte vi till kusinerna för att fira julafton där...
vi åt god mat och hade jätte mysigt, när det va dags att dela ut julklapparna fick jag, två badlakan, ett par jeans ( silvia jean, finns att köpa på gina tricot för 199:- ) en bh och choklad hjärtan från maraboo och ett par jätte sköna vantar!
när klockan va runt 11 så åkte vi hem, för vi skulle åka till göteborg och ta foto ju! vi åkte halv 8 dagen där på. När vi kom fram va klockan halv 10 och då gick vi direkt till the studio...
The studio ligger i feman ( ett shopping center i centrala göteborg
, vid busstärminalerna ligger) tycker faktiskt att ni ska åka dit för det va en jätte rolig upplävelse!!!
vi blev först sminkade sen så fickade dom håret, sen fick vi vänta lite och sen blev vi fotade, vi fotades i tre omgångar för att vi skulle ha tre ombyten med oss... (bilderna kommer i ett annat inlägg)
när vi va klara så åt vi på pizzahat..
efter vi hade ätit så gick vi lite på rean,
köpte bara ett linne från hm för 80:- ...
man kunde nästan inte gå in i vissa affärer för det va så mycket folk!!
nu ska jag ut med hundarna skriver mera senare puss <3
ps: fick också model grejen i julklapp...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0