mina första julklappar 2010

nu har vi ätit och delat ut julklapparna :)
nu ska vi nog snart fika tror jag!
sen ska jag nog mysa med familjen,
ses senare ♥
 
här kommer bilder på mina julklappar:
(fick även ett par talrikar till min samling, dom är fyrkantiga och vita, dom inte med på bild för har inte öppnat skyddet runt dom, tyckte det va onödigt eftersom jag redan visste vad det va och för att dom behöver skyddet endå)



bok från mamma                                                           pieces av mamma

grå halssjal från min lila syster                                  vita hörlurar från mamma


ring från storasyster


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Förlånt för sent svar men har inte varit aktiv på bloggen nu under jul :)

nu är vinnaren av dagens blog i lucka 24 uppe kolla om de va du :)



Annars önskar ja dej en god fortsättning

2010-12-26 @ 14:29:33
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0