Lite shopping

När vi va klara i göteborg så åkte vi hem och packade för jag och sara skulle till farmor och farfar på kvällen,
vi kom till dom vid 7 vi åt och sen kollade vi på minuten på svt 1 kl 8 ett nytt program!
på morgen dagen efter så åkte vi till väla,
köpte ett par öronhänge, ett läppglans, en ring och solo (tidningen) :)
när vi va klara där så åkte vi till Ljungby med pappa,
vi gick lite på stan där, köpte ett par öronghäne till,
vi åt sen så kollade vi på tv resten av kvällen...
dagen efter så vaknade vi vid halv 11 och då gick vi till stan och kollade lite igen och sen gick vi åt sen så åkte vi hem :)
nu sitter jag hemma och imon ska jag till stan,
ska städa lite nu för det ser ut  som f*n på mitt rum just nu (a)
bye bye ♥

öronhänge från jc 30:-

öronhänge från bikbok

läppglans från HM

ring från HM


linne från HM 80:-


Kommentarer
Postat av: sandra

fint linne :P

2010-12-29 @ 20:12:05
Postat av: anonym

är det leppglanset bra, hade tänkt att köpe det ?

2010-12-29 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0