läängtar!

heeeej,
är det bara jag som längtar till julafton?
längtar efter att få träffa släkten, julmaten och så klart alla julklappar!!
jag ska fira jul 3 ggr denna julen:)
första gången den 23 dec här hemma med mamma micke och syskonen och låsassyskonen:)
sen på julaftons morgon så åker jag, sara och carro till pappa för att fira jul med pappa ,farmor och farmar och dom..
på juldagen ( 25 dec) åker jag och syskonen vidare till kusinerna och firrar jul med mamma, micke , mormor, morfar, moster, mobro och mina härliga kusiner :)
längtar så himmla mycker !!!
nu ska jag snart duscha sen ska jag sova.
Vi har julavslutning imon, vi ska träffas kvart i 9 utan för kyskan och lyssna på när musikklassen sjunger, sen ska vi till skolan och prata lite i klasserna och ha julfika  :)
efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tror jag och lola ska fixa med löshår :)
skriver mera imon :)
godnatt ♥


jag just nu!


Kommentarer
Postat av: evelina carlson

s: hm, jag vet inte, vi får se :) men tack för förslaget! tack så mycket sötnos!! <3

2010-12-22 @ 00:12:22
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0