jullov

äntligen har jag jullov!
så himmla skönt att kunna sova hur länge som helst och göra vad man vill på dagarna!
vi va i skolan till kl 10 sen så fick man stanna kvar om man ville i skolan lite eller så fick man så hem, jag valde då att gå hem och nu sitter jag vid datorn och ska snart ut med hundarna :)
i måndes va jag på stan med mina syskon och köpte massor med julklappar,
precis när vi skulle hem kom vi på att vi kunde gå till mormor och fika så det gjorde vi..
åt chokladbullar och drack saft!
efter vi hade varit där i en halvtimme så kallade mamma ner oss till stan igen för jag skulle köpa skor...
efter vi hade gjort det så stack vi hem och åt kvällsmat
lägger in bilder från avslutningen senare för jag hittar inte usb kablen...
ses senare ♥

skor från eurosko 1000:-


Kommentarer
Postat av: -

Asså du skämmer ut dig..

1. Du kan inte stava.

2. Du skriver dina egna komentarer på din egna blog HAHAHA

3. Lille hade aldrig fått för sig att gå in på din blogg -.-

2010-12-22 @ 17:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0